joi, 29 noiembrie 2012

Black Friday - Mini haul and swatches


In ”Vinerea Neagra” am plasat o singura comanda si am ales magazinul online Makeup-Shop.
Paleta ”I dream of Navis” intrase pe lista mea de dorinte imediat cum am vazut swatch-urile prezentate in postarile grupului I love NYX de pe Facebook. Asadar, am comandat aceasta paleta, un creion in nuanta taupe, un fard mono sleek in nuanta candy(vroiam de fapt nuanta sparkle dar se pare ca pe acesta l-am bagat in cos), un fard wet n wild in nuanta nutty si iluminatorul sleek glo peach(care se afla de ceva timp in lunga mea lista de dorinte).
La ora 1 noaptea, atunci cand am bagat produsele alese in cos, deja se dadusera nuantele pe care le vroiam la creioanele NYX  jumbo, la matte lip cream-uri(Amsterdam si San Paulo) si de la pout painturile Sleek(port si pin up)!





 cu blitz


 este superb!







A bientot!

5 comentarii:

  1. Hmmmmm, si eu m-am dat in stamba la Make-up Shop de Black Friday!:)
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! Eu zic ca am fost cumintica! Vinerea asta nu era in planuri atunci cand am "distribuit" bugetul... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt superbe toate produsele.sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de mult imi place paleta I dream of Nevis, e superba! Sa le folosesti pe toate cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Este, intr-adevăr, o paleta cu nuante foarte frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere