miercuri, 7 noiembrie 2012

Ce poti face cu produsele de makeup expirate?!

cu blitz

Am o paleta de farduri de la Christian Dior ”078 - 030 - 930 - 830” pe care nu mai pot sa o folosesc pentru ca am o senzatie de mancarime pe pleoape imediat cum aplic fardurile. Concluzia: este expirata! Am verificat pe acest site cand a fost produsa(dupa codul 8Q01 inscris pe spatele paletei). Rezultatul: Date of manufacture March 2008! Cum perioada maxima de utilizare recomandata pentru acest produs este de 36 luni... va dati seama!
I-am facut totusi niste poze si swatch-uri inainte de a o folosi pentru a picta cu ea! Am descoperit si un ruj de la Peggy Sage pe care nu l-am mai folosit de mult si era expirat si cateva creioane de ochi. Imi place cum a iesit schita(facuta in graba), desi au fost cam incapatanate fardurile la aplicarea pe hartie.
 


cu blitz





Voi ce alte idei aveti?

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu