miercuri, 14 noiembrie 2012

Glittery Project

Miercurea asta suntem sclipitoare! Particip la proiect alaturi de cateva colege bloggerite si fete pasionate de beauty(la sfarsitul acestei postari gasiti link-urile catre articolele lor).
Am ales sa fac un machiaj glittery in doua etape: schita si machiajul propriuzis.
Machiajul gliterry(sclipicios) este potrivit pentru seara(machiaj glamour), disco sau scena(show). Este un machiaj de efect daca este aplicat corect si cu masura... Se fixeaza cu ajutorul unui gel special(se ia pe pesula putin gel si pe urma introduceti pensula in glitter dar nu direct in recipient ca sa nu luati prea mult). Glitter-ele pot fi utilizate si pentru body painting sau nail painting.

Schita machiajului NYX glittery - realizata cu produse de makeup NYX(glitterul este disco ball)




















Machiajul gliterry(fara eyeliner si gene false din lipsa de timp...) - glitterul l-am aplicat doar pe pleoapa mobila, peste un smokey in nuante de gri(puteti folosi si gri-uri mai inchise sau negru fumee, albastru, mov etc). Pe buze am aplicat un gloss mai aprins dar daca faceti un machiaj mai accentuat la ochi lasati buzele mai nude(eventual doar gloss, de ex lancome juicy tubes)




Si cele mai sclipicioase oje din colectia mea(de la stanga la dreapta): Flormar JG453, Essence 121 gold fever, Maybelline Colorama 89, China Glaze 1132 luxe and lush(cu flakies) si 1052 some like it haute si ultima este ”made by G” cu glitter-ul bronze de la crazy priorities : )

Alte produse glittery din colectia personala












am gasit prin sertare inclusiv acest set de lipici glittery(nu mai stiu de ce l-am cumparat...! :)





Sa vedem ce au facut si celelalte fete:

10 comentarii: