joi, 15 noiembrie 2012

I love NYX

Imi plac foarte mult mult produsele NYX si daca va plac si voua va invit sa va alaturati grupului de pe facebook I love NYX!

Iata cateva din produsele NYX pe care le am si le folosesc cu placere:

The Caribbean Collection - I dream of Barbados si un machiaj pentru ochi monolid(partea superioara acopera integral pleoapa mobila)





fondul de ten HD - eu am nuanta natural - potrivit pentru un ten mediu/usor bronzat





concealer - varianta beige

primer - pearl(alb sidefat), o baza pentru pleoape foarte buna(intensifica nuantele fardurilor facandu-le mult mai rezistente si nu se strang in pliu). si celelalte doua variante - white si skintone - imi fac cu ochiul! ; ) 


Voua va plac produsele NYX? Ce alte produse NYX imi recomandati?

A bientot!

2 comentarii:

  1. si eu am fondul de ten HD dar am nuanta sand beige ...saptamana trecuta mi-am luat si primer HD dar inca nu l-am incercat

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cum ți se pare fondul de ten? Il aplici peste un primer pentru fata/ pore filler; il fixezi cu pudra?

    RăspundețiȘtergere