joi, 1 noiembrie 2012

Illuminators, bronzers and blushers


In ultima perioada am facut o adevarata obsesie pentru iluminatoare, bronzere si blush-uri!
Pentru uzul personal as prefera un kit care sa le contina pe toate, asa cum este cel de la Pupa lumynis baked all over(#02 si #04) pe care nu l-am mai gasit sa il cumpar(daca il gasiti sau il aveti de vanzare pls send me an email!!!!)
Asa arata:
de la LakShmi(produse de makeup bio si naturale - Italia)  imi plac(pe langa fardurile de pleoape) pudra bronzanta si blush-ul

swatches - sunt mate, primul de sus este bronzerul
2 blush-uri Milani belissimo bronze(baked blush corai) si Beauty UK blush baked peach
swatches - primul de sus este Milani

MAC - blush azalea blossom(editie limitata) - potrivita pentru ten deschis - perfect pentru o atingere delicata de culoare in obraji


Essence - silky touch blush in varianta baby doll - potrivit tot pentru ten deschis




Blush - Makeup show #04

Iluminatoare Farmasi terracotta powder si MUA bronze shimmer kisses


swatch Farmasi
swatches MUA
MUA `blenduit`
Sleek - blush `honour`


MAC - mineralize skinfinish smooth merge(imi place sa il folosesc mai mult la ochi in pliul pleoapei pana sub sprancene - este o nuanta superba de taupe deschis...)

MUFE - blush rosu - l-am folosit doar pentru machiaj special si body painting sau pe buze


YSL - blush pink - pentru ten deschis - miroase foarte frumos

Benefit - girl meets pearl - este ok peste fondul de ten(deasupra obrajilor sau acolo unde vrei highlight)

Lancome - star bronzer intense # 01 - si acesta miroase foarte frumos; in ultima perioada imi place sa il folosesc pentru uzul personal in zombinatie cu MUA bronze shimmer kisses de mai sus

Cam atat, deocamdata...! ;)

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu