joi, 1 noiembrie 2012

My makeup brushes



Acesta este primul meu set de pensule profesionale cu care am lucrat cand am facut cursul de makeup la Cotimanis. Isi merita fiecare banut(150 eur pentru cursantii scolii), mai ales pensulele pentru aplicarea fardului pe pleoape!

pensula evantai pufoasa cumparata de pe okazii - nu prea o folosesc pentru ca prefer sa machiez ochii si pe urma sa sterg fardurile cazute sub ochi si la final sa aplic fondul de ten pe restul fetei...
pensule Sephora - prima este pentru accente(nu prea o folosesc, are perii grosi si tari), a doua este pentru smudge(imi place foarte mult, o folosesc pentru intinderea creionului atunci cand construiesc pleoapa), urmatoarea este pentru aplicarea tusului(nu prea am folosit-o) si cea pentru blending(are perii cam lungi si as prefera una cu perii putin mai scurti dar o folosesc pentru highlight sub ochi)
kit-ul de pensule pentru fata Real Techniques - sunt atat de moi si placute la atingere!!!! love it!



2 pensule essence - pentru aplicarea fardului si pentru blenduire/accente

2 pensule de la kiko - cea pentru stippling pe care eu o folosesc la aplicarea blush-ului(accentul final de culoare in obraji dupa ce construiesc pometii si aplic iluminatorul sub ochi) si pensula pentru blush pe care nu prea am folosit-o
pensula de la The Body Shop pentru aplicarea fondului de ten - este preferata mea si o folosesc intotdeauna atunci cand aplic fondul de ten(revlon colorstay + bourjois flower perfection) pe cliente - finish-ul este de nota 10
un set fake bobbi brown - folosesc doar vreo 2 - 3 pensule - nu recomand achizitionarea unor pensule/seturi replica pentru desi pot seamana foarte mult cu cele originale(eu am avut ocazia sa le compar cu cele originale bb) nu suporta comparatia la aplicarea produselor de makeup
un set de pensule fraulein - am ramas doar cu cateva pe care nu prea le folosesc - mi-a placut mult husa...
primele mele pensule sunt de la Avon si nu le-a picat nici un fir
pensula kabuki de la Valerie - cumparata de pe okazii - este foarte buna
2 pensule elf - pensula stipple(inca nu am folosit-o) si cea pentru pudra care imi place foarte mult(mi se pare ca seamana cu cele de la sigma ca si aspect - in rest nu stiu pentru ca inca nu am pensule de la sigma)
ultimele achizitii - pensule real techniques si eco tools pe care vi le-am aratat la postarea cu comanda iherb
Cam atat... in wish list am o pensula - doua pentru blending, 2 - 3 pensule pentru aplicarea fardului de pleoape(in genul celor din setul profi) si un set de pensule sigma... si vreau cel putin o pensula da vinci!!!

A bientot!

6 comentarii:

  1. ce de pensuleee, eu am doar Oriflame, elf, 1 sigma 2 in 1, si una de la ud de la paleta:-s...dar imi doresc mult pe cele d ela RT si un set Sigma:D

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, ce colectie minunata ai. Sunt foarte frumusele si ingrijite:). Ce parere ai despre pensulele de pe Cosmetic Style?

    pupic, Hanne

    RăspundețiȘtergere
  3. De la Cosmetic Style nu am nici o pensula dar stiu ca mi-a atras atenția una pentru blending, din par de bursuc cred... :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa colectie de pensule.. Imi place foarte mult cea evantai, este foarte stufoasa :) Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Vreau sa -mi achizitionez un set de pensule cu conditia sa fie extrem de fini perii,ce imi recomanzi,inafara de cele de la real techniques?
    In concluzie,cele de la fraulein nu sunt bune de nimic ? Or avea si foarte fine dl frauleine?Ecotools?

    RăspundețiȘtergere