vineri, 9 noiembrie 2012

My Nail Polish Collection


Asa arata colectia mea de oje dupa ce am facut curatenie in ele! Cand le vad pe toate la un loc ma minunez(desi stiu ca fata de alte bloggerite sunt mic copil!) si sper sa ma mai potolesc o perioada...doar de OPI every month is oktoberfest am mare nevoie in viata mea! :)
Fotografiate mai de aproape:

Oje crackle

 Oje Flormar sidefate si duo chrome
 Oje Flormar mate
 Diverse - de vara
 Colectia blue : )
 Galben, verde...

 Base coat, top coat

 Mai... nude

Glitters, flakies

Darks - preferate in perioada asta
Nail art


 Diverse

Ma gandesc la o postare gen top 10 nail polish(daca ar trebui sa aleg doar 10 oje)... Ce ziceti?

A bientot!

2 comentarii:

  1. Auuu o colectie draguta, imi plac tare mult ojele in tonuri de verde si albastru :x
    Imi poti spune in ce nuanta este oja Golden Rose din "Diverse - de vara"? multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja Golden Rose are nr 232. Este o nuanta calda de corai deschis(sotul meu a ales-o cand a vazut ca eu aveam in mana vreo 4 oje inchise:)

    RăspundețiȘtergere