joi, 1 noiembrie 2012

October Beauty Products

A mai trecut o luna, asa ca este timpul pentru o noua postare cu produsele cosmetice si de makeup favorite!
In rutina mea zilnica de makeup s-au regasit in fiecare luna(de cand le-am descoperit) fondurile de ten Revlon Colorstay(ten mix/gras) nuanta early tan si Bourjois Flower Perfection #53 pe care le combin, asa ca nu le-am mai pozat...
O noua descoperire de care ma bucur sunt produsele ELF! Imi place foarte mult pudra HD in varianta translucent pe care o aplic cu pensula pentru pudra tot de la ELF, kitul pentru sprancene in varianta dark, primerul # 01 sheer si rujul voodoo(AICI gasiti swatch-uri).

Dupa paleta MUA starry night - careia i-am dedicat o postare -  am intins cel mai mult mana in septembrie si dupa fardul crema stay all day # 03 steel the show de la Essence(atunci cand sunt mai pe fuga si n-am prea mult timp de alocat machiajului). Imi place, mai nou, sa folosesc MAC mineralize skinfinish smooth merge pentru machiajul ochilor. Il aplic cu o pensula Real Techniques(din setul pentru fata) in pliul pleoapei mobile pana spre sprancene.

Am folosit destul de des un rimel albastru Sephora full action pe care l-am achizitionat la un pret bun de la Cosmetic HQ(recomand) si pe buze juice tube lychee de la Lancome.
Pentru obraji am preferat pudra bronzanta Lancome all over magic bronzing brush # 01 in combinatie cu MUA shimmer kisses bronzer, aplicate si „blenduite” cu pensula Real Techniques.



Din aceasta postare nu puteau sa lipseasca ojele favorite! Am preferat o nuanta de cireasa amara # 67 de la Farmasi si rare & radiant de la China Glaze.
Am adaugat la preferate si deo rollon-ul de la Bourjois cu care ma impac foarte bine(imi plac si gelurile lor de dus).


 Ati regasit vreun produs care va place?



A bientot!



2 comentarii:

  1. Paleta MUA e geniala. Am si eu una si o iubesc la maxim :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai au mult pana cei de la MUA ajung la 35000 de like-uri si atunci... shopping! ;)

    RăspundețiȘtergere