miercuri, 28 noiembrie 2012

Tag: One Lovely Blog Award

Este primul meu tag, asa ca sunt bucuroasa sa fac aceasta postare!
Regulile acestui tag sunt:
1. Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat
Multumesc Anne

2. Sa impartasesti sapte secrete despre tine

* in timpul liceului am practicat arte martiale si nu mancam carne
* am diploma de ”designer de moda”
* am facut echitatie si imi plac mult caii
* am vrut sa fac parasutism si cursuri de pilotaj - dar am frica de inaltime si cand am vazut turnul de pe 23 august (de unde ar fi trebuit sa fac caderi libere) m-am razgandit. Am fost si la sediul Aeroclubului Romaniei din Piata Victoriei ca sa ma inscriu la cursuri de pilotaj dar nu mai aveau atunci locuri decat pentru pilotaj pe bimotoare.... Imi aduc aminte ca plangeam la filmele cu femei pilot si imi imaginam ce senzatii pot sa aiba acolo sus, printre nori! :)
* sunt indragostita iremediabil de Paris - doar trei zile au fost de ajuns sa ma indragostesc de acest superb oras(am fost la un targ de beauty si am facut niste cursuri de cosmetica orientala la un furnizor de acolo - o perioada de timp am importat cosmetice pentru saloane)! Eram insarcinata in trei luni atunci, cu fata(pe care o cheama Irene si pe baiat Nicholas :)Cred ca intr-o alta viata am trait acolo! Asa sentiment puternic, nostalgic si familiar am! Am cel putin 10 tricouri si bluze cu mesaje in franceza, cu turnul Eiffel, o cana cumparata de acolo din care imi beau zilnic cafeaua, o bratara la care am agatat un charm cu turnul Eiffel, un glob etc Iubesc perlele(am o adevarata colectie de bijuterii cu perle) a la Coco Chanel si stilul vestimentar parizian clasic - glamour!
*am vitiligo de la varsta de 19 ani(am mostenit boala de la mama) - am facut o gramada de tratamente dar nu exista leac. Din cauza asta(am pete albe si in jurul ochilor) ma machiez de cum ma trezesc!
*cel mai mare regret al meu este ca n-am fost la inmormantarea tatalui...


3. Sa nominalizezi 15 bloggeri pentru One Lovely Blog Award

Cele 15 bloguri pe care eu le citesc cu drag(alaturi de multe altele)
1. Deea makeup
2. Anca Buzea
3. Ana Preda
4. Alexa
5. Be a masterpiece
6. Gya makeup
7. Miu Miu
8. Adela Sirghie
9. Koko
10. Alina Ceusan
11. Ami makeup drawer
12. Little beauty bag
13. A beauty tale
14. Une Ruxi a Paris
15. Federova

4. Sa lasi cate un mesaj pe blogurile lor, prin care sa anunti nominalizarea.

Urmeaza...












A bientot! ;)

6 comentarii: