marți, 13 noiembrie 2012

YSL - Lip Twins 04 Carmine Beige

YSL Lip Twins este o alta ”bijuterie” de al carei design sunt absolut indragostita! Este primul obiect ales de fetita mea de pe tava atunci cand i-am luat turta(al doilea au fost banii urmati de oglinda :)! Fata de Rouge Volupte, la care imi place atat consistenta si rezistenta rujului cat si ambalajul, despre Lip Twins pot spune ca nu m-a dat pe spate ca si produs. Capatul cu sigla YSL se scoate si are o pensula cu care poti aplica rujul si/sau gloss-ul... de aici denumirea de lip twins! Se roteste si are un compartiment cu un ruj si la inca o rotire dai peste cutiuta cu gloss-ul. Eu am varianta 04 Carmine Beige(satin/shine); glossul este un rosu hot cu particule sidefate si rujul este un bej lucios. Pot fi folosite separat sau combinate. Au SPF 8 si un miros superb fructat!







 cu blitz - primul swatch este cu varianta combinata ruj si gloss


A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu