luni, 12 noiembrie 2012

YSL Rouge Volupte 09 Caress Pink

YSL Rouge Volupte in nuanta 09 Caress Pink este unul din rujurile mele ”de firma” preferate, asa ca am zis ca merita o postare speciala!
Ambalajul are un design foarte frumos, ca o bijuterie. Nuanta 09 Caress Pink este un rose trandafir, o nuanta intensa si foarte pigmentata, cremoasa si lucioasa. Nu rezista foarte mult - cam trei ore - insa hidrateaza buzele si are SPF 15. Un ruj matasos, senzual si radiant/glossy asa cum este si descris!





 fara blitz este mai aproape de nuanta reala
 cu blitz
The Black Pearl Blog, unul din blogurile mele preferate, organizeaza un Giveaway avand ca premiu un ruj YSL in nuanta la alegere! Daca va tenteaza si pe voi, aveti o luna la dispozitie sa va inscrieti pe blogul ei pentru a participa la concurs. Succes!

http://www.theblackpearlblog.com/2012/11/3000-follower-giveaway-win-ysl-lipstick.html?spref=fb

A bientot!

5 comentarii:

  1. Ce frumos e!Eu astazi am incercat primul meu ruj Chanel..si am ramas uimita si abia astept sa strang banuti sa imi iau si eu unul!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt într-adevăr deosebite! Mai am un ruj YSL lip twins(am sa fac o postare si cu el) pe care l-a ales (primul obiect) fata mea de pe tava cand i-am luat turta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. CE dragut e... :) Tu si cu Krengutza...ma omorati lent...cu aceste culori! ;)) mama ce "bijuterie"!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E genul de ruj de scos din portfard pentru un mic retus in public! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere