miercuri, 16 ianuarie 2013

Colaborare: Snow Queen

Tema ”Snow Queen” ma duce cu gandul la machiajele cu gene albe si buze vinetii dar pentru ca nu am avut mult timp la dispozitie pentru a realiza un astfel de machiaj, am optat pentru o manichiura si am inceput un eye makeup dar nu l-am terminat pentru ca nu imi placea cum iesea(am sa va arat totusi si machiajul pentru ca am facut poze step by step...).
Rezultatul il vedeti in pozele de mai jos! Parca seamana mai mult a Cinderella nails... !? :))))










Produsele si tehnica folosita pentru realizarea manichiurii(half moon si tehnica buretelului) - Golden Rose # 88, Farmec #50, Flormar quick dry extra shine













 Eye makeup neterminat - vroiam sa ii pictez fulgi de nea cu tus argintiu(n-am avut in dotare un astfel de tus si cu fard aplicat umed sau cu Duraline nu mi-a iesit...) si sa aplic strasuri la coroana(cum am facut la manichiura) dar nu mi-a placut ce iesea si nu l-am mai terminat





step by step - n-am avut in minte un anumit machiaj(doar ca pe undeva sa apara si coroana :)

De data asta nu sunt prea multumita de rezultat dar poate la urmatoarea tema voi fi mai inspirata... :D
Haideti sa vedem  impreuna ce au realizat si celelalte fete care au participat la aceasta colaborare:



A bientot!

13 comentarii:

  1. ce dragute sunt unghiile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place machiajul ochiului.trebuia sa il continua:(
    pups:*
    http://lifeontheheels.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos...ai foarte mult talent :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci! :**** Daca nu imi place cum imi iese ceva ma enervez si nu mai pot sa continui... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe atat manichiura cat si machiajul <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru colaborare!Toate ati avut modele superbe!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super, foarte inspirata manichiura! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu va pup pe toate! Sunteți tare dragute! Au inceput sa-mi placa genul asta de colaborări! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Lovely post I like It very Much thanks For posting this info:)))

    RăspundețiȘtergere