sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Inglot - Swatches

V-am aratat intr-o postare anterioara cadoul meu de Craciun - cateva produse comandate la Inglot Romania - si v-am promis swatch-uri! Iata ca ma tin de promisiune si am sa va prezint produsele Inglot comandate:


Paleta Freedom System pentru cinci farduri(costa 25 ron) si cele cinci farduri alese de mine(24 ron/buc cele cu o singura nuanta si 32 ron/buc cele cu trei nuante)


de la stanga la dreapta(prima, a treia si a patra)



 

amc shine 35, 402P, 420P
sunt nuante superbe si rezistente

a doua si a cincea Rainbow 101R si 108R

mascara volume & waterproof - 45 ron


duraline - 34 ron
 Se amesteca cu orice fard pulbere/pigment si rezulta fard crema/tus




body sparkles 56(cu particule fine aurii) - 53 ron

amc eyeliner gel black - 53 ron


Este cel mai bun eyeliner gel incercat de mine(cel mai intens negru, super rezistent); mai bun decat blacktrack-ul MAC.



amc eye pencil # 86(39 ron) si matte lip pencil # 21(33 ron)





cu blitz



Fardurile, creioanele, tusul si mascara le-am folosit in fiecare zi de cand am primit coletul si sunt clar printre preferatele mele!
Puteti comanda produse Inglot telefonic sau prin email la office@inglotromania.ro

A bientot!


2 comentarii:

  1. Buna. poti te rog sa ma ajuti? Tu de unde ti-ai comandat produsele?
    Mi-as dori si eu eyeliner-ul gel dar am nevoie de putin ajutor :D TE ROOOG.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Le poti comanda pe pagina lor de Facebook (le trimiti mesaj cu produsele pe care le vrei). Link- ul il gasesti in articol (click pe Inglot România). :*

      Ștergere