vineri, 26 aprilie 2013

Cosmobeauty

Dupa cum bine stiti, in perioada 26 - 28 aprilie se desfasoara targul de frumusete Cosmobeauty la Sala Palatului din Bucuresti . Intrarea este libera, orarul fiind intre orele 10:00 - 18:00.
Astazi am fost si eu la targ, in mod special pentru a vizita standul Inglot si pentru a achizitiona cateva produse de manichiura(gel UV, bond, pensule, vopsele acrilice, pile etc).


Sunt doar cateva standuri cu produse de makeup: Inglot, NYX, Melkior(cu Peggy Sage), Milani, Parisax, Malu Wilz, Make-up Studio si un stand sau doua cu produse de makeup naturale si bio(cum sunt cele de la LakShmi - Italia). Bineinteles ca inghesuiala cea mai mare era la standul Inglot! : D
Scuzati calitatea pozelor(sunt facute cu telefonul):



Am reusit sa ma strecor prin multimea adunata la standul lor si am swatch-uit cateva rujuri. Am plecat cu doua creioane pentru conturul buzelor - AMC matte lip pencil #22 si #24, un ruj matte #417 superb si un cadou din partea lor(am sa va arat swatch-uri intr-o postare separata). :*

La standul firmei Calsa am gasit oje Color Club la pretul promotional de 8.5 ron/bucata. Am ales doua nuante: what a drag si total mystery.



Oje Orly din colectiile vechi la pretul de 10 ron, insa nu prea mi-au atras atentia nuantele care erau la promotie. Am cumparat doar o oja  sheer white tips.

Oje Orly din colectiile noi
Orly sheer white tips

Cateva produse Milani(oje si produse de makeup)

Cam astea au fost achizitiile mele de astazi. Fetele din Bucuresti, ati vizitat targul sau o veti face in week-end? Kisses, G



A bientot!

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Vadddddddddd, nu iti sta in fire cand este vorba de oja :)

      Ștergere
    2. Pai multe nuante deja le am si altele nu mi-au atras atentia in mod deosebit... : )

      Ștergere
  2. Am fost si eu astazi si tot inglot mi-a atras atentia in mod deosebit :d

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca lacul holografic de la color club e superb :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am fost astazi. Nu mi-am luat mare lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar de la Inglot as fi plecat cu muuulte produse(daca mă tinea si portofelul! : ))*

      Ștergere