miercuri, 29 mai 2013

The Polishes Challenge: 2. Two colors

Cea de-a doua tema a colaborarii The Polishes Challenge este "Two Colors". Asadar, pentru astazi am pregatit o manichiura cu doua oje pe care nu vi le-am mai aratat: Color Club # Total mystery si China Glaze #Happy go lucky. Total mystery este un albastru sidefat superb insa sunt necesare 3 - 4 straturi pentru a obtine opacitate perfecta. Happy go lucky este un galben mat care se aplica foarte bine(fara sa se vada urme) in doua straturi. Deoarece la aceasta colaborare nu se pune accent pe manichiura, am folosit doar pe inelar oja galbena dar n-am putut sa o las asa simpla si i-am facut un model gen animal print, cu ajutorul unui instrument de facut puncte(dotting tool).








Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:


Kisses, G


26 de comentarii:

  1. Cat de frumoasa e combinatia. Ojele sunt super si clar..animal print arata intotdeauna bine pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos le-ai combinat.
    Imi place mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase nuantele :* imi place ca galbenul e destul de opac in doua staturi

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa oja albatstra, am si eu una asemnatoare, dar desi imi place nu o folosesc des pentru ca nu mi se pare "purtabilă"

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa combinatia, e superba oja de la Color Club <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este foarte frumoasa dar pacat ca trebuie aplicata in 3 - 4 straturi. :*

      Ștergere
  6. imi place la nebunie combinatia :) love love

    RăspundețiȘtergere
  7. Combinatia de albastru si galben e una din preferatele mele! Amandoua ojele sunt superbe. Cred ca neaparat trebuie sa-mi iau si eu Happy Go Lucky.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, te-am nominalizat la un tag daca ai placerea sa participi. http://mayadumitrescu.blogspot.ro/2013/05/tag-makeup-products-mania.html

    RăspundețiȘtergere
  9. E superba combinatia!! Imi place cum se vede galbenul pe langa albastru :D

    RăspundețiȘtergere
  10. arata splendid ca de obicei. Foarte frumoasa combinatia galben - albastru.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de frumoase sunt. Combinatia e mortala. <3<3<3 pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  12. super combinatia ,imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos arata combinate, iar ojele sunt superbe! :D

    RăspundețiȘtergere