duminică, 24 noiembrie 2013

China Glaze Holiday 2013 Happy HoliGlaze Collection

China Glaze Holiday 2013 Happy HoliGlaze Collection este formata din 12 oje superbe, majoritatea glittere, cateva metalice/sidefate (glitter foarte fin) si o oja mai speciala, un alb texturat (glitter mare alb mat). Intreaga colectie este disponibila la Beauty In The Bottle. Eu am trei dintre ele: Just Be-Claws (imi place chiar mai mult decat Ruby Pumps; in poze vedeti si o comparatie intre ele), This Is Tree-Mendous (un glitter verde perfect pentru sarbatori) si Put A Bow On It (glitter mov).





China Glaze Happy HoliGlaze Collection (Sursa foto: Aici)


Just Be-Claws este un rosu inchis cu glitter foarte fin; greu de surprins in poze nuanta reala (pozele sunt facute cu blitz-ul, doar asa am reusit sa-i surprind nuanta cat mai aproape de cea reala). In comparatie cu Ruby Pumps, cea din urma are glitter-ul mai mare si nuanta de rosu este mai intensa. Am aplicat-o in doua straturi pentru opacitate perfecta. Nu este necesar top coat pentru ca are un luciu deosebit.

This Is Tree-Mendous este formata din glitter verde cu particule holografice. Vedeti in poze cat este de frumoasa! <3 Am aplicat-o in trei straturi subtiri (puteti aplica si doar doua straturi) si top coat. Rosu si verde fiind culori complementare, ce se pun in evidenta una pe cealalta, Just Be-Claws si This Is Tree-Mendous arata bine combinate (puteti folosi Just Be-Claws pe toate unghiile si sa faceti un bradut cu This Is Tree-Mendous).
Put A Bow On It este formata din glitter fin mov si am sa v-o arat intr-o alta postare. Este perfecta pentru ocazii speciale (ex: de Revelion ; ).




 cu blitz




Kisses, G

4 comentarii:

  1. Nuanta Just Be-Claws este preferata mea! <3 E perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  2. "This is Three-Mendous" o iubesc, din aceasta colectie ma mai atrage "Mingle with Kringle" si "Be Merry , Be Bright" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ambele sunt dragute, sunt in tema cu sarbatoarea Craciunului,astept sa o vad si cea mov.

    RăspundețiȘtergere