vineri, 1 noiembrie 2013

Golden Rose Magnetic Nail Lacquer

Astazi sunt absolut indragostita de unghiutele mele! Am testat oja magnetica  Golden Rose Magnetic Stripes Nail Lacquer #04 si am folosit magnetul cu model in forma de stea de la cealalta oja primita cadou  - Golden Rose Magnetic Star Nail Lacquer #112.
Produsul il gasiti la www.cosmania.ro (importatori directi ai brandului Golden Rose), la oferta 1 + 1 gratuit (alegeti produsul dorit si veti primi inca o oja magnetica cadou, in functie de disponibilitatea nuantelor pentru produsele gratuite). La aceasta gama gasiti trei linii, in functie de modelul lasat de magnet: linii oblice, in forma de V sau stea.
Golden Rose Magnetic Nail Lacquer #04 este un verde metalic superb, cu efect holografic dupa realizarea modelului cu ajutorul magnetului. Am aplicat un strat pe o unghie si am tinut  magnetul deasupra unghiei (cateva secunde, balansand usor dreapta stanga fara a-i muta centrul) , cu eticheta in sus, avand grija sa nu se atinga de unghie (daca se atinge puteti sterge magnetul cu o discheta imbibata in acetona si reluati procedura). Am repetat pasii pentru fiecare unghie in parte. Mie imi place foarte mult rezultatul obtinut. Ce ziceti?
Nu uitati sa dati Like & Share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile!













Kisses, G

5 comentarii: