luni, 7 iulie 2014

Shoes, more shoes from Amiclubwear!

Inapoi acasa! La intoarcerea din concediu ma asteptau 5 colete, printre care si comanda plasata pe site-ul Amiclubwear. V-am povestit in Acest articol despre prima comanda la Amiclubwear si cat de incantata am fost de calitatea pantofilor comercializati de ei. Pentru ca pantofii cu imprimeu floral tropical nu mi s-au potrivit (si sunt absolut superbi!), mi-am luat un numar mai mare (masura 40 care se potriveste la 39); am mai bagat in cosul de cumparaturi si doua perechi de sandale wedges si o gentuta crossover tare draguta.
Sunt curioasa ce va tenteaza mai mult?!

Sandalele wedges (cu platforma), peep toe (deschise in fata) de culoare galben aprins au fost primele care mi-au atras atentia! Le gasiti Aici la pretul de 29.99$ (reduse de la 39.99$). Pentru a fi sigura ca mi se potrivesc, am comandat masura 8.5 (eu port 39) si am facut o alegere buna. In principiu, va recomanda ca la sandale sa alegeti cu jumatate de masura mai mare iar la pantofi cu un numar mai mare (pe site gasiti tabelul cu masuratorile). Sunt destul de inalte insa cu siguranta atrag priviri si vor completa un outfit trendy (gen jeansi boyfriend rupti/ sau pantaloni scurti si tricou sau o rochita midi vaporoasa). Sunt confectionati dintr-un inlocuitor de piele calitativ, partea din fata fiind perforata si dublata pe interior cu o plasa fina (sunt lucrati foarte bine, imi place atentia acordata detaliilor).




Sandalele wedges peep-toe albe le gasiti Aici la pretul de 32.99$.  Am ales masura 8 si mi se potrivesc (ar fi mers si 8.5 ca sa fie putin mai lejere). Sunt foarte comode, se inchid la spate cu fermoar si sunt stabile (fixeaza bine glezna). Merg la multe tinute datorita culorii si a designului modern.




 Pantofii pumps, peep - toe mult doriti! Ii gasiti Aici la pretul de doar 22.99$ (redusi de la 30.99$). Vi-i recomand, chiar sunt deosebiti. <3 De data aceasta mi-am luat un numar mai mare (9 si se potrivesc la 39). sunt confectionati din material textil calitativ si imprimeul floral este foarte frumos. Acum rochite vaporoase mai imi trebuiesc. : ))



 Gentuta crossover rosie o gasiti Aici la pretul de 39.99$ (redusa de la 43.99$). Are forma dreptunghiulara ('de postas') si este confectionata dintr-un inlocuitor de piele calitativ. Fundita din fata ii confera un aer dragalas iar pe partea opusa are un design clasic.



 Profitati de reducerile de pe site! Amiclubwear


Pe plaja Makriammos din Thassos (am sa va povestesc intr-o viitoare postare despre vacanta petrecuta in Grecia) <3

Kisses, G

19 comentarii:

  1. Vai ce frumosi sunt! toti :D Nu am nimic de comentatt :))

    Te pup, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Waaaa sandalele sunt superbe!!!! In special cele galbene <3

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG! Numai minunatii ai tu acolo! Nici nu stiu la care sa ma uit mai intai, ca toate-s superbe !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandalele galbene wwwooooooowwww m-am indragostit de ele pe loc <3,pe locul doi pantofii inflorati <3.pupici esti o frumusica acolo pe plaja ca in Hawaiiiii :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. ador pantofii cu floricele si geanta! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt sandalele albe♥
    Sa le porti cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. totul bine si frumos,, sandale wow wow ..dar cand am ajuns la ultima poza ..am uitat tot ce am vazut inainte :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le porti sanatoasa!Superbe perechile de incaltaminte,iar poseta asa girlish,cu fundita aceea :x.
    M-am indragostit de sandalele galbene :x.

    RăspundețiȘtergere
  10. Geanta si sandalele albe! ♥♥
    Welcome back ! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Să le porţi pe toate cu drag! ♥
    Sandalele sunt superbe, ambele perechi! ♥
    Pantofii decupaţi atrag toate privirile, iar modelul genţii e foarte plăcut! ♥
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de superbe sunt primele doua perechi, imi place in mod deosebit cea alba :) Ma bucur ca ti-ai gasit pana la urma marimea potrivita pentru cei cu flori :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Pantofiori cu flori și sandalele albe sunt superbee!
    Iar poza de pe plajă....îmi trezește și mai tare dorul de mare :)
    Să le porți cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere