sâmbătă, 18 octombrie 2014

Nail care and photo shoot (cum imi ingrijesc unghiile)

Pentru ca am primit multe intrebari legate de cum imi ingrijesc unghiile si cum realizez pozele manichiurilor, v-am pregatit aceasta postare care sper sa fie utila si sa urmati sfaturile mele.
Ani de zile am avut unghiile cu gel sau protectie cu gel pentru ca unghiile mele naturale erau foarte fragile si se rupeau repede. De-a lungul timpului incercasem mai multe tratamente pentru inghii insa ulterior aveam sa realizez de ce nu au dat rezultate. In urma cu aproximativ un an si jumatate, dupa ce am citit articolele publicate de Sascha - http://mypsychonails.blogspot.ro/2013/01/wow-how-do-you-growkeep-your-nails-so.html), am renuntat la gel si am inceput sa pun in aplicare recomandarile sale (ii sunt recunoscatoare pentru asta <3).
I. Nail care/ Cum imi ingrijesc unghiile

De un an de zile folosesc numai produse Golden Rose pe care le puteti achizitiona si online de la www.cosmania.ro.
1. O data pe saptamana (sau la doua saptamani) folosesc Cutipeel pentru indepartarea cuticulelor. Aplic cutipeel la baza unghiilor si las sa actioneze 3 - 4 minute. Formula sa inmoaie cuticulele si ulterior le indepartez cu ajutorul instrumentului special (din poza de mai jos). NU TAI CUTICULELE CU FORFECUTA!!! Cu ajutorul instrumentului respectiv doar imping cuticulele si cu cutitasul de la celalalt capat curat unghiile la baza lor.




2. Dau forma ovala unghiilor cu ajutorul celor doua pile din poza de mai jos; prima este o pila din sticla ce previne exfolierea unghiilor si cealalta este o pila cu doua fete (cu granulatii diferite - eu o folosesc pe cea mai fina). UNGHIILE SE PILESC DIN EXTERIOR SPRE MIJLOC SI DOAR INTR-UN SINGUR SENS!

Pentru ca unghiile se ingalbenesc in timp, atunci cand este necesar folosesc si bufferul cu duritate mica/ medie pe toata suprafata unghiilor (le si netezeste si elimina imperfectiunile).
3. Cea mai importanta etapa este HIDRATAREA UNGHIILOR! Eu folosesc Regenerating & Hidrating Oil de la Golden Rose. Se aplica ulei la baza unghiilor si se maseaza bine fiecare unghie in parte. Aplicati ulei cat mai des puteti (mai ales in prima perioada de tratament pentru cresterea unghiilor) sau macar o data pe zi (de exemplu seara, inainte de culcare). Unghiile vor deveni flexibile si nu se vor mai rupe asa usor!
 4. Baza pentru unghii - inainte de a aplica lacul de unghii, folositi intotdeauna o baza. Eu va recomand Nail Hardener sau Nail Growth (un strat); puteti aplica si inca un strat de Vitamin Booster (faceti un cockatil de vitamine pentru unghii ; ).
 Tot de la Golden Rose, puteti incerca si Calcium Milk, All in One sau No more ridges & yellow (ascunde striatiile si ascunde ingalbenirea unghiilor).
5. Top Coat - sigilati manichiura cu top coat lucios - Gel Look Top Coat - sau mat - Matte Top Coat (astfel oja va rezista mai mult timp)
 6. Pentru uscarea rapida a lacului de unghii puteti folosi Quick Dryer Spray (hidrateaza si cuticulele) sau Quick Dry Top Coat.
 7. O data pe saptamana (cel putin) recomand sa va hidratati unghiile in ulei de masline extra - virgin (preferabil incalzit la bain - marie). Lasati sa actioneze timp de 15 - 20 minute (practic bagati unghiile intr-un bol cu ulei de msline) si ulterior masati bine fiecare unghie in parte.

Realizarea manichiurii: Baza de unghii (un strat) - Lac de unghii colorat (doua straturi, asteptand sa se usuce bine fiecare strat in parte) - Top Coat (un strat) - Ulei hidratant (masaj la baza unghiilor)

Aplicati lacul si pe marginea unghiilor pentru a le sigila (astfel nu mai sare la varfuri).

Daca murdariti cuticulele cu lac de unghii, folositi o pensula inmuiata in acetona pentru a le curata (sau un creion corector cu acetona, betisor de ureche inmuiat in acetona... orice, numai nu lasati cuticulele manjite cu oja).

Daca mi se crapa vreo unghie in lateral si o pot salva, folosesc Studio UV Gel Color System (gasiti in Aceasta postare pasii pentru realizarea unei manichiuri cu gelurile UV, doar sar pasul 2 - gelul colorat).
 
 
 


*Port manusi atunci cand spal vasele sau cand fac alte treburi casnice.
*Folosesc des creme pentru hidratarea mainilor si a unghiilor.
*Nu tin unghiile fara oja (atunci se rup).

II. Nails photo shoot - Realizarea pozelor cu manichiuri (pentru concursuri, postari pe blog etc)

Nu am un aparat foto profesional asa ca fac pozele cu telefonul, un Samsung Galaxy S4 care are o camera foto de 13 MP buna.
Foarte important este ca manichiura sa arate impecabil (urmand pasii de mai sus), cuticulele sa nu fie murdare de oja si sa fie hidratate cu ulei (masat bine ca sa intre in piele; nu lasati degetele si unghiile pline de ulei!). Eu am vitiligo (pete depigmentare) si folosesc un fond de ten compact pentru a uniformiza culoarea pielii degetelor. Ulterior prelucrez pozele in Cymera (Beauty - Softening) sau puteti folosi Photoshop daca stiti sa lucrati in el.
Mana mea de swatch-uri/ manichiuri este stanga (sunt dreptace) si de obicei am mai mare grija de ea ca sa nu imi rup vreo unghie (desi se mai intampla). Incercati ca unghiile ca fie toate de aceeasi lungime (macar cele de la mana de swatch).
Intotdeauna realizez pozele afara, in lumina naturala.  Alegeti cadrul potrivit, pe un fond simplu sau nu prea incarcat care sa puna in evidenta manichiura (culorile folosite; tineti cont de complementaritatea lor). Eu prefer gradinile, florile sau pomii. Tineti in mana una din ojele folosite la realizarea manichiurii si incadrati astfel incat sa pozati de aproape unghiile sau editati ulterior cu crop (nu toata mana si mult din peisaj).

O manichiura realizata atunci cand aveam unghiile mici.





















Kisses, G

10 comentarii:

  1. foarte frumoase pozele tale cu manichiurile realizate! :) o placere sa te uiti la ele

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooow! Ce unghii faine ai!
    Sa stii ca mi-au fost de ajutor sfaturile tale. Mulumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai cele mai frumoase unghii, pe cuvant. Esti singurul om pe care l-am vazut sa nu isi taie pielitele si totusi sa nu le aiba vizibile . Ia ca o sa incerc si eu cutipeel, ca prea arata bine. Eu am incercat Farmec si Kallos dar nu faceau decat sa le franjureze si sa arate ca naiba.
    Bravo! Impecabil!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase unghiile si manichiurile. Mi-a ramas pe retina french-ul. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Super unghiute ai G,stii asta ca ti-am mai spus-o de o mie de ori :))))))),pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Gia, eşti o adevărată sursă de inspiraţie! ♥
    Eu îţi mulţumesc! ♥
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cele mai frumoase unghiute si eu respect pasi de mai sus pentru dar cel mai mult pe mine m-a ajutat baza de crestere si de intarire de la PUPA asa ca mi-ai facut un stoc mai mare, tentante baza is top coat-ul UV gel color de la GR, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. savuros articol...ai niste unghii superbe...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat imi place articolul acesta! Imi plac detaliile pe care le-ai oferit..si chiar am invatat ceva din acest articol..multumesc!
    Unghiile tale arata foarte bine! Imi plac modelele alese si imi place munca depusa..felicitari!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Poti sa imi spuu, te rog, de unde ai luat instrumentul pentru cuticule?

    RăspundețiȘtergere