joi, 2 octombrie 2014

OOTD: Tinuta de octombrie

Jeansi si pulover este combinatia mea preferata pentru tinutele de toamna. La Kurtmann.ro mi-am gasit cateva pulovere foarte dragute (in urma cu doua zile v-am aratat o tinuta cu un pulover achizitionat tot de la ei; click Aici pentru a vedea postarea). Jeansii rupti de la OASAP (Acestia), in varianta mai deschisa, imi plac tare mult si i-am comandat si in varianta mai inchisa. Pantofii de la Amiclubwear i-am purtat si la tinuta de ieri (click Aici pentru a vedea postarea).
Colierul cu multe cruciulite este de la Crown Fashion si asteptam ocazia potrivita pentru a-l asorta la o tinuta.
Pozele au fost facute cu telefonul in timpul pranzului si de aceea nu sunt foarte clare insa sper sa va placa propunerea mea... :*
 Outfit:
Pulover (sweater) Zara via Kurtmann.ro (click Here)
Jeans OASAP (click Here)
Shoes Amiclubwear (click Here)
Necklace Crown Fashion (click Here)









 Cateva selfie-uri, ca altfel nu se putea... ; ))
*Machiaj realizat integral cu produse Golden Rose (le puteti achizitiona si online de la www.cosmania.ro)




Kisses with Golden Rose Velvet Matte Lipstick (06 and 22), G

10 comentarii:

  1. vai ce fain ii puloverul , imi place maxim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place datorita detaliilor de la coate si a fermoarelor din fata; si culoarea e pe gustul meu! <3 :*

      Ștergere
  2. Imi place intreaga tinuta. Iti vine perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta foarte bine asa, iar pantofiorii sunt faini rau ❤
    Vroiam sa te intreb ce ruj ai folosit pentru ca imi place tare mult cum se vede. Deja am inceput sa strang ca o veverita diferite nuante inchise, numa' bune pentru toamna :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Golden Rose Velvet Matte 22 (un maroniu superb) si 06 (corai aprins). ; )*

      Ștergere
    2. Mersi frumos! O sa ma uit dupa ele ❤

      Ștergere
  4. Tot mai frumoasă, Gia! ♥
    Pupici, weekend cu soare! :*

    RăspundețiȘtergere