luni, 11 mai 2015

Golden Rose la Mega Mall Bucuresti

In data de 14 mai se deschide Mega Mall-ul din Bucuresti, langa Arena Nationala! Golden Rose va inaugura o noua insula in aceasta locatie, dubla ca marime si foarte bine aprovizionata. In Bucuresti mai exista alte trei insule Golden Rose, situate in incinta Cora Lujerului si Cora Pantelimon si la Vulcan Value Centre. V-am anuntat pe pagina de facebook Gia Make-up Blog ca de saptamana trecuta am dat startul sedintelor gratuite de machiaj si consiliere privind alegerea produselor Golden Rose potrivite. Marti si miercuri, in intervalul orar 12:00-18:00 am fost la insula Golden Rose din incinta Cora Lujerului iar joi si vineri, in acelasi interval orar, la insula din incinta Vulcan Value Centre. Saptamana aceasta ma gasiti marti si miercuri(12:00-18:00) la insula GR din incinta Cora Lujerului iar in data de 14 mai(eu am sa fiu tot in intervalul orar 12:00-18:00) ne vedem la noua insula de la Mega Mall. Vineri, 15 mai, am sa fiu la Mega Mall in intervalul orar 10:00-16:00, iar in intervalul 16:00-20:00 o gasiti pe Alina(Alina Barbu - Make-up and Beauty).
Sambata, 16 mai: 10:00 - 18:00 iar Duminica, 17 mai, va machia Alina(10:00-18:00).
Am si o surpriza pentru voi! Cititoarele blogului Gia Make-up Blog vor avea discount la achizitionarea de produse Golden Rose de la insula din incinta Mega Mall, in perioada 14 - 17 mai, dupa cum urmeaza: 10% la achizitionarea unui produs, 15% la trei produse si 20% la achizitionarea a 5 produse. Trebuie doar sa mentionati faptul ca sunteti cititoare a blogului meu! ; )*
Va astept cu drag la inaugurarea insulei GR si am sa va tin la curent cu locatiile unde ma veti putea gasi. Daca doriti swatch-uri la anumite produse Golden Rose, nu ezitati sa ma contactati pe pagina de Facebook Gia Make-up Blog.
Insula Golden Rose din incinta Vulcan Value Centre
Aici gasiti mai multe poze cu produsele Golden Rose de la insula




 <3 my job!
 
Golden Rose Velvet Matte Lipstick 20 <3















 Insula Golden Rose din incinta Cora Lujerului
Aici gasiti mai multe poze cu produsele de make-up de la insula si Aici cu lacurile de unghii



Golden Rose Lipstick 113, 57 si 53 

M-am jucat putin cu creioanele GR Dream si cu fardurile mono. ; )








 Golden Rose Silky Touch Matte Eyeshadow 205 si 206 aplicate peste o baza alba(Stick Concealer 05).


 Golden Rose Terracotta Powder 04 si 05
 Golden Rose a lansat o noua gama de luciuri de buze, nelipicioase, Color Sensation, usor de aplicat cu ajutorul aplicatorului flexibil. Gama contine o serie de 24 de culori si 3 efecte: stralucitor, perlat si cremos. Formula fara parabeni.
Le puteti achizitiona si online prin intermediul magazinului Cosmania(www.cosmania.ro).




Kisses, G

16 comentarii:

  1. Uuuu sper sa vin si eu joi. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Vineri voi veni si eu, trebuie sa imi mai iau niste rujulete mate ca sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut! Mi-ar placea sa stau si eu prin Bucuresti. In Galati nu se intampla evenimente din astea? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu, la insula GR din incinta Shopping City Galati se mai fac machiaje gratuite(nu stiu daca in fiecare zi).

      Ștergere
  4. Ah ce mi.ar plăcea sa vin, din păcate orarul de la munca da totul peste cap :-(

    RăspundețiȘtergere
  5. Uuuu arata suuuper bine produsele! Cred ca o sa ajung si eu in Mega Mall zilele astea...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ai machiat-o fe fata cu mov,vreau si eu un machiaj facut de tie.O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos ai machiat-o fe fata cu mov,vreau si eu un machiaj facut de tie.O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  8. super machiaje realizezi imi plac tare mult,as vrea si eu.O zi buna

    RăspundețiȘtergere